Vis didėjantis susidomėjimas driftu neaplenkė ir Panevėžio. Čia viskas prasidėjo maždaug prieš metus, kai karts nuo karto susitikus BMW forumo nariams vienas kitas jų „praslysdavo“ iš pradžių ant sniego, o vėliau ir ne tik ant jo. :) Viskas tęsiasi ir nė trupučio nerimsta iki dabar. Šiuo metu daugelis mūsų kuria savo „monstrus“. Kol kas aprašysime tik porą projektų, tačiau tikimės, jog ateityje prisidės ir kiti mūsų draugai, aprašydami savuosius. 

Kocham ir Stupidovai esame BMW E34 kėbulų mylėtojai, todėl mūsų projektai iš dalies panašūs, tačiau kartu ir skirtingi. Malonaus jums skaitymo ir žiūrėjimo.


2010 m. vasario 17 d., trečiadienis

stupidovai projekto eigos atnaujinimas

Štai ir jis :)
 

Taigi, buvo nupirktas BMW 525TDS 1995m., iš Jungtinės Karalystės, su mirusia automatine dėže. 
 
  
Kėbulo būklės su senuoju lyginti net nėra prasmės. Pirmasis darbas - atsikratyta variklio, kuris iškeliavo tiesiai naujajam savininkui po kapotu. 



 
  
  
Variklis užsikūrė iš pirmo karto, vieninteliai nesklandumai - atvirkščiai įdėtas sankabos diskas (stupidovai darbas :) ) ir užstrigęs termostatas. Angliškas ir normalus varikliai skiriasi labai nedaug - turbinos pastatymu. Tačiau tai nesudaro jokių problemų - langų apiplovimo skysčio bakelis keliauja į vairuotojo pusę, o jo vietą užima oro filtras.

Toliau tęsiasi darbai prie anglo :) Atsikratyta senuoju traversu ir įdėtas lietuviškas - kolonėlė jau savo vietoj, taip pat ir pasportinti važiuoklės elementai. 

 
  
 

Taip pat sukeistas galinis tiltas, įstatyti normalūs valytuvai, po kapotu ir salone paruoštos vietos kronšteinams privirinti.
Sekantys darbai - skylių vairui, sankabos cilindriukui ir gazo trosui pjovimas, variklio fiškės prilitavimas, variklio dėjimas ir bandymas užkurti ant TDS elektros instaliacijos :) 

4 komentarai: