Taigi, buvo nupirktas BMW 525TDS 1995m., iš Jungtinės Karalystės, su mirusia automatine dėže.
Kėbulo būklės su senuoju lyginti net nėra prasmės. Pirmasis darbas - atsikratyta variklio, kuris iškeliavo tiesiai naujajam savininkui po kapotu.
Variklis užsikūrė iš pirmo karto, vieninteliai nesklandumai - atvirkščiai įdėtas sankabos diskas (stupidovai darbas :) ) ir užstrigęs termostatas. Angliškas ir normalus varikliai skiriasi labai nedaug - turbinos pastatymu. Tačiau tai nesudaro jokių problemų - langų apiplovimo skysčio bakelis keliauja į vairuotojo pusę, o jo vietą užima oro filtras.
Toliau tęsiasi darbai prie anglo :) Atsikratyta senuoju traversu ir įdėtas lietuviškas - kolonėlė jau savo vietoj, taip pat ir pasportinti važiuoklės elementai.
Sekantys darbai - skylių vairui, sankabos cilindriukui ir gazo trosui pjovimas, variklio fiškės prilitavimas, variklio dėjimas ir bandymas užkurti ant TDS elektros instaliacijos :)
Ei ponuli jusu vairas ne toj pusej ;-0
AtsakytiPanaikintiva tokiu bruzgaviku ir man reiketu
AtsakytiPanaikintijau beveik toj :D
AtsakytiPanaikintiO tai ka 72 variklis uzsilenke kad apmainet?
AtsakytiPanaikinti